Понедельник, 20.05.2024, 21:16
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню
Форма входа
Реклама
Пошук

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Календар
«  Апрель 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Реклама интернет ресурсов!

Головна » 2013 » Апрель » 3 » Контекстна реклама в пошукових системах Google і Yandex
20:17
Контекстна реклама в пошукових системах Google і Yandex
З появи контекстної реклами в Інтернеті, що набуває свою популярність на ринку, пройшло більше семи років. Про це свідчать перші спроби її використання в маркетингових агентствах. З тих пір чимало секретів і таємниць уже було розкрито в аудиторіях, що збирають, як представників древнього прошарку «сеошників», так і просто e-commerce фахівців, що бажають зміцнити свої компетенції в просуванні сайтів і залученні аудиторії Мережі. Однак, як і будь-які цінні поради, так і просто вказівки до дії можна виразити деяким списком, що формує інструкцію до досягнення мети.
У даній статті ми подивимося на Google і Яндекс, як на конкуруючих між собою монстрів контекстної реклами, які одночасно пропонують деякий набір схожих алгоритмів та інструментів, в той же час, різняться своїми унікальними особливостями.
Основні принципи, таких як відповідність оголошень пошуковому запиту або змісту сторінки, про трафік, що генерується кліками користувачів, про націлення і його користь для рекламодавця. Хотілося б трохи розширити основні моменти і побіжно глянути на різницю між рекламою на сайті Google і контекстною рекламою Yandex.
Аудиторія. Для порядку почнемо з Google, як з світового лідера на даному ринку, що охоплює 75% користувачів Інтернету по всьому світу, більше 20 мов і понад 100 країн. Змістовна мережа Google - це найбільша в світі мережа контекстної реклами. А, якщо врахувати, що світова аудиторія Інтернету перевершила число 1 млрд, варто задуматися про масштаби. Для порівняння, контекстна реклама Yandex охоплює щоденну аудиторію в розмірі 21 млн користувачів.
Таргетинг. Великою перевагою контексту безсумнівно є таргетинг - механізм, що дозволяє виділити зі всієї наявної аудиторії ту її частину, яка відповідає нашим вимогам, і показати оголошення саме їй. Які ж існують критерії, що визначають сегменти інтернет користувачів? Тематика, місце розміщення, час розміщення, географія, мова, пристрої, демографія. Як мінімум, існує сім факторів, що відповідають за вибір користувачів, яким ми будемо показувати наші оголошення. Як ніщо інше, контекстна реклама в Інтернеті надає нам таку можливість. Якщо порівняти контекстну рекламу Гугл і Яндекс, то тут перевага віддається першому. У другого ж відсутній мовний фільтр, пристрої та демографія.
Формат. Найбільш використовуваний формат оголошення на сьогоднішній день - текстовий. Хоча і графічний має свої переваги. Як правило, текстові оголошення розміщуються і в пошуку, і в контекстній мережі. Що ж стосується графічних оголошень, то тут Yandex перевершив Google. Контекстна реклама Google Adwords не показує свої медійні оголошення на пошуку, тільки в тематичній мережі. Якщо текст ідеально підходить для продажів, то брендинг можна реалізувати за допомогою графіки та флеш анімацій. Цікаво також відзначити, що контекстна реклама в пошуковій системі в текстовому форматі, в сукупності з графічними зображеннями в тематичній мережі збільшують рівень конверсії на 22% (у порівнянні з використанням тільки текстових).
Бюджет. І тут можна порадіти за контекстну рекламу Google, вартість якої визначається не тільки товщиною гаманця рекламодавця і CTR, а й так званим QS (quality score, англ. Показник якості). Даний коефіцієнт залежить від деяких факторів, таких як CTR, історія ефективності акаунта (визначається на основі рейтингу кліків усіх ключових слів), а також релевантності ключової фрази оголошенню, групі оголошень і цільової сторінки. Збільшення такого коефіцієнта дає можливість зменшити вартість кліка. Крім того, на відміну від Yandex, в Google можна визначити не тільки тижневий бюджет без істотного управління, але і обмежити денні витрати. Таким чином, Гугл дає можливість більш точно оцінити витрати на рекламу. І в тій і в іншій системі є можливість оплати як за клік (CPC), так і за покази (CPM) для текстових та графічних оголошень відповідно.
Структура кампанії. Істотною відмінністю Google Adwords є наявність структури аккаунта, який ділиться на кампанії, розподіляються по групах, що складається з набору ключових фраз і деякої кількості оголошень, відповідних цим фразам. При цьому структурувати можна по лінійці продуктів, по бренду, по сайту, за цільовим регіону, за цільовим мови і т.д., визначаючи кампанію в якості бюджетної одиниці, відповідної конкретному продукту чи послузі. Наприклад, якщо ми продаємо побутову техніку, можна створити таку структуру. В якості окремих кампаній у нас виступають бренди, такі як Gorenje, Ariston, Candy, Hansa. Кожній з них відповідають групі оголошень: пральні машини, холодильники, плити і т.д. Таким чином, ми залучаємо користувачів релевантними повідомленнями, більш точно відстежуємо ефективність і, в підсумку, платимо менше або знаходимося на більш високих позиціях при тих же витратах.
Контекстна реклама Yandex також дає можливість реалізовувати деяку подобу вищесказаного, створюючи різні оголошення з однаковим набором ключових фраз. Але тут потрібно віддати належне великому братові, тому саме в Adwords це робиться легко, зручно, наочно і з використанням оптимізації оголошень.

http://seo-lemberg.com.ua/kontekstna-reklama-saita-v-internete/
Категорія: Веб | Переглядів: 429 | Додав: opavlova171 | Теги: Adwords, інтернет-реклама, контестна реклама, реклама | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: