Суббота, 27.04.2024, 23:34
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню
Форма входа
Реклама
Пошук

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Календар
«  Октябрь 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Реклама интернет ресурсов!

Головна » 2012 » Октябрь » 25 » Гостьовий блогінг може принести вам багато радості: він може творити дива з оптимізацією для пошукових машин
18:22
Гостьовий блогінг може принести вам багато радості: він може творити дива з оптимізацією для пошукових машин
Гостьовий блогінг може принести вам багато радості: він може творити дива з оптимізацією для пошукових машин, може стати відмінним способом продемонструвати ваш бренд нової аудиторії, зміцнити ваші лідерські позиції і затвердити вас в якості експерта в своїй індустрії.

Примітка головного редактора. Якщо ви є фахівцем у сфері інтернет-маркетингу, соціальних медіа, електронної комерції - ми пропонуємо вам публікувати в нашому блозі гостьові статті, супроводжувані короткою інформацією про вас і посиланням на ваш сайт.

Наш проект покликаний стати платформою для обміну інформацією між фахівцями, і ваші досвід і знання потрібні нам і нашим читачам. Зв'яжіться, будь ласка, зі мною, Павлом Калугіна, за адресою lovim@pavelkalugin.ru.

Незважаючи на ці радості, написати відмінний пост, який схвалять і опублікують в сторонньому блозі, непросто. Щоб досягти успіху як гостьовий блогер, ви повинні мати навички SEO-фахівця, професіонала по PR і, природно, блогера. Прямо таки майстер на всі руки!

Ось кілька популярних помилок, які допускають такі блогери, коли вибудовують стратегію, готують пітч або пишуть гостьові пости - ви зможете уникнути цих помилок і досягти успіху на терені гостьового блогінгу.

Помилки в стратегії гостьового блогінгу

1. Немає стратегії

Це перша велика помилка. Гостьовий блогінг, як і будь-яка маркетингова тактика, повинен мати стратегію. Перш ніж вдаватися блоггерскіе зусилля, вам потрібно скласти стратегію, яка допоможе досягти поставлених цілей. Це значить - так, вам потрібно поставити цілі. Ви хочете піднятися в пошуку по певному слову? Тоді стратегія, мабуть, повинна включати створення контенту, який дозволить працювати з цим словом (і зовнішніми посиланнями, але про це пізніше), а також потрібно буде публікуватися в блозі, який вже має авторитет в обраній темі. Ви хочете розповісти про себе нової аудиторії? Тоді краще визначити блоги з відповідною вашому бізнесу аудиторією, яка не буде збігатися з аудиторією вашого блогу.

2. Вибір неправильних блогів

Більшість гостьових блогерів допускають цю помилку через відсутність взагалі або наявності слабкої стратегії публікацій. Після затвердження надійної стратегії гостьового блогінгу, ви легко визначите правильні блоги для публікації. Буде потрібно невелике дослідження. Наприклад, як ми вже говорили, якщо ваша стратегія включає в себе просування по конкретних слів, то потрібно створювати контент навколо цих слів і звертатися до блогів відповідної тематики, які вже розташовуються високо в результатах пошуку по потрібних вам словами. У цьому випадку вам буде потрібно погуглити ці слова, щоб визначити, які блоги вам підходять. Якщо ж стратегія полягає в підкоренні нової аудиторії, пошукайте блоги, які читають не ті ж люди, що зазвичай читають ваш блог.

3. Ніякого обліку

Якщо ви не ведете облік блогерів, особливо в ситуації, коли багато сил і часу інвестовано в гостьовій блогінг, а блогів, де ви публікуєте, багато - це неправильно. Облік публікацій дозволить бачити прогрес і дозволить уникнути безглуздих помилок на зразок повторної публікації одного і того ж контенту в тому ж блозі. Вести облік можна і за допомогою звичайної таблиці, куди ви будете вносити, до кого ви вже зверталися, які цілі були встановлені для тієї чи іншої публікації, яким був статус відносин (наприклад, зв'язок налагоджена, не зацікавлений, готовий до публікації, стаття відправлений або стаття опублікована).

Помилки в пропозиціях написання гостьових постів

4. Відправлення листів «дорогою редакції»

Якщо у вас є хоч якийсь досвід у зв'язках із ЗМІ, то ви знаєте: ні-ні. Листи, які адресовані «до редакції блогу» замість справжнього імені редактора, показують повне ваше байдужість і нерідко відправляються прямо в корзину. Зробіть домашню роботу, подивіться сторінку блогу з контактами автора (якщо така сторінка є), щоб вибрати правильну електронну адресу.

5. Поганий нетворкінг

Редактори і менеджери блогів (особливо, популярних) дуже зайняті, і вони швидше сфокусуються на розробці власного контенту, ніж будуть розбиратися з постами, отриманими від сторонніх. Редактори часто звертають більше уваги на пропозиції написати гостьовий пост від блогерів, з якими у них є спільні знайомі. Постійно покращуйте свою мережу контактів. Перевіряйте зв'язку на LinkedIn - ви знаєте когось, хто має зараз контакт з редактором і може вас познайомити? Запитайте, це не боляче!

6. Граматичні помилки і друкарські помилки в реченні публікації

Якщо ви не можете професійно написати навіть пропозиція опублікувати ваш пост, з чого б редактору блогу вирішити, що сам пост буде краще? Витратьте час на підготовку пропозиції. Перечитайте його, і дайте прочитати колегам. Для редактора блогу вашу пропозицію публікації - приклад того, як ви пишете. Переконайтеся, що ваш блоггерскій талант буде представлений в кращому вигляді.

7. Немає ідеї або прикладу гостьового поста

Ніколи не пишіть редактору пропозицій опублікувати гостьовий пост, не супроводивши його хоча б мінімальною інформацією про тему поста.

Як редактор повинен зрозуміти, зацікавлений я чи ні, якщо абсолютно не зрозуміло, в чому полягає ідея посту? Зайняті редактори не мають можливості листуватися з вами, так що ви повинні викласти всю потрібну інформацію відразу. У пропозиції вкажіть приблизний заголовок поста, поясніть, про що піде мова, а ще краще - надайте приблизний план статті. Це дозволить менеджеру визначити, підходить пост для блогу чи ні.

8. Пропозиція тим, які вже висвітлювалися в блозі

Пропонувати статтю по темі, яка вже раніше висвітлювалася в блозі - вірний спосіб втратити можливість публікації. Дослідіть блог, якому ви пропонуєте публікацію і запропонуйте щось оригінальне й корисне для блогу. Якщо ви сподіваєтеся опублікувати пост на певну тему для поліпшення видачі за вашими ключовими словами, пошукайте ці слова на сайті, щоб зрозуміти, які статті за вибраною темою з цими словами вже опубліковані. Це дозволить зрозуміти, що вже було в блозі, і запропонувати нову тему або точку зору.

9. Недооцінка свого письменницького таланту

Якщо ніхто не може познайомити вас з блогером і поручитися за ваш письменницький дар і експертний авторитет, вам доведеться робити це самостійно. Продайте себе! Поясніть блогеру, чому він повинен опублікувати ваш гостьовий пост. У вас є свій успішний блог? Ви популярні в соціальних мережах? Включіть цю інформацію в пропозицію, додайте пару посилань на ваші публікації. Сильно завантажені блогери не зможуть ознайомитися з прикладами ваших робіт, але ті, хто все-таки ознайомиться, можуть поставитися до вашої пропозиції набагато серйозніше.

10. Рух напролом

Немає нічого більш відразливого для редактора блогу, ніж гостьовий автор, який намагається опублікувати пост всяку ціну. Якщо в публікації вам відмовили або не відповіли взагалі - рухайтесь далі. Краще витратьте час на складання пропозиції для іншого блогера, ніж раз за разом відправляти одне і те ж того, що вам відмовляє.

Помилки в написанні гостьових постів

11. Невідповідність керівництву для публікації гостьових постів

Як я вже говорив, редактори блогів рідко витрачають час на гостьових авторів і рідко допомагають їм поліпшити пост, хіба що на самому останньому етапі. Якщо ви отримали добро на підготовку чернетки, переконайтеся, що ви строго слідуєте правилам публікації в обраному блозі. Тут знову придасться Google Site Search. Якщо ви не можете знайти на сайті правила оформлення публікацій, подивіться на попередні опубліковані гостьові пости: довжина, структура, кількість зовнішніх посилань на сайти авторів і т.д. Використовуйте ці дані як керівництво. Перш ніж починати роботу, вам слід також поцікавитися у редактора блогу, чи є у них спеціальні вимоги до гостьовим статтями.

12. Стаття для іншої аудиторії

Коли ви пишете для іншого блогу, критично важливо розібратися в особливостях його аудиторії, особливо, якщо ця аудиторія радикально відрізняється від читачів вашого блогу. Це одна з найбільших складнощів гостьового блогінгу, оскільки іноді потрібні місяці й навіть роки, щоб по-справжньому зрозуміти свою аудиторію. Проведіть дослідження аудиторії блогу, для якого ви пишете, постарайтеся розібратися в інтересах, проблемах і потребах читачів. Почитайте коментарі щоб глибше залізти в голови читачів. Чи використовують вони незвичний жаргон? Наприклад, у тих місцях, де ви зазвичай пишіть «потенційні клієнти», у вибраному блозі можуть частіше вживати слово «споживачі».

13. Невідповідність стилю поста стилю блогу

Ваш гостьовий пост не повинен виглядати білою вороною в очах постійних читачів блогу; навпаки, він повинен зливатися з іншим контентом, який вже опублікований в цьому блозі. Перш ніж ви почнете писати, ознайомтеся з іншими постами, щоб зрозуміти їх стиль і тон. Він більше розмовний або скоріше формальний? Чи доречний гумор? Якщо ваш пост не відповідає по духу іншим записам, швидше за все, він буде відхилений.

14. Низька якість статті

Той факт, що стаття, яку ви пишете, не буде опублікована у вас в блозі, зовсім не означає, що якістю публікації можна знехтувати. Взагалі якість гостьовий публікації повинно бути навіть вище, ніж ви пишете зазвичай. Вам потрібно справити враження на редактора, причому таке, щоб він схвалив публікацію, а потім заволодіти увагою нової аудиторії, причому так, щоб ця аудиторія зайшла до вас на сайт або в блог. Інвестуйте сили і час в гостьову статтю. Той факт, що менеджер схвалив ваш пост, грунтуючись на запропонованій темі, ще не означає, що він обов'язково буде опубліковано. Переконайтеся, що якість публікації як мінімум відповідає якості звичайного контенту обраного блогу.

15. Занадто мале або занадто велика кількість посилань з гостьової статті на ваш блог

Чи не головна вигода від гостьового блогінгу - можливість поставити посилання на свій сайт і поліпшити його пошукові позиції, контролюючи текст таких посилань. Поставте посилання на 1-2 сторінки, до яких ви хочете привернути увагу. Включіть ці посилання у вигляді тексту з відповідними ключовими словами, за якими ви хочете поліпшити видачу. Це ваш шанс зробити ідельним зовнішнє посилання на ваш сайт, постарайтеся зробити її саме такою!

Редактори блогів розуміють, що отримують безкоштовний контент для свого блогу в обмін на посилання на сторінки автора - користуйтеся цим! Головне, не перевантажуйте пост посиланнями (і будьте готові, що ваш пост не буде супроводжуватися закликом до дії). Зверніться до керівництва для гостьових авторів, щоб дізнатися, скільки посилань можна додати у ваш пост, і якщо такого керівництва немає, обмежтеся однією або двома посиланнями.

16. Складне оформлення

Зробіть публікацію Вашої статті максимально простий і сумісної з платформою блогу, для якого ви пишете. Дізнайтеся, як цей блог приймає чернетки статей - у форматі Microsoft Word або Google Docs? Ймовірно, у блогу є спеціальний логін для гостьових авторів. Якщо у вас є якісь сумніви - дотримуйтеся максимальної простоти.

Подивіться на вже наявний контент і переконайтеся, що ваша стаття відповідає його звичайному форматуванню. Чи використовуються заголовки? Як оформлені посилання на автора запису? Як підписані картинки? Відповідайте форматуванню наскільки це можливо. Зробіть публікацію запису редактором блогу простий - і це збільшить ваші шанси повторно публікуватися в цьому блозі через деякий час. Якщо редактор запам'ятає, що з вами працювати просто, він буде згідливіший в майбутньому.

17. Невдало представлена ​​інформація про автора

Блоггер, у якого ви публікуєте пост, не повинен просити вас вислати інформацію про себе для підписи до вашої статті, так що включите цю інформацію в статтю відразу. Знову ж звіртеся з керівництвом для гостьових авторів і, якщо його немає, подивіться, як оформлена інформація про гостьових блогерів в попередніх гостьових постах. Вона повинна бути короткою і класної, одне середнє по довжині пропозицію або два коротких - максимум. Ставтеся до цієї інформації як до «презентації в ліфті» (elevator pitch) для читачів обраного блогу. Що ви хочете сказати їм про себе та свій бізнес? Включіть правильно оформлену посилання на ваш сайт, де читачі зможуть познайомитися з вами ближче - будь то ваш блог, сторінка «Про нас» на сайті вашої компанії або щось інше.
Категорія: Веб | Переглядів: 1330 | Додав: droom1366611 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: