Понедельник, 20.05.2024, 17:00
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню
Форма входа
Реклама
Пошук

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Календар
«  Октябрь 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Реклама интернет ресурсов!

Головна » 2012 » Октябрь » 25 » Як зберегти позиції у видачі Google при проведенні A / B-тестування сайту
18:27
Як зберегти позиції у видачі Google при проведенні A / B-тестування сайту
Як зберегти позиції у видачі Google при проведенні A / B-тестування сайту
Артем Росновскій • 23 серпня 2012 • 4 коментаря
A / B-тестування дозволяє знайти найбільш ефективні рішення при розробці дизайну сайту. Однак тестування без належної підготовки може негативно позначитися на позиціях сайту в пошукових машинах. Нещодавно Google опублікувала у своєму блозі рекомендації по безболісному проведенню A / B-тестування сайту.

Перш ніж заглиблюватися в те, як A / B-тестування впливає на пошук, коротко визначимося з основними поняттями.

Тестування сайту - процес, при якому ви тестуєте різні версії вашого сайту або його частин і збираєте дані про те, як реагують користувачі на кожну з версій. Ви використовуєте програмне забезпечення для відстеження того, яка з версій веде до найбільшої кількості потрібних вам дій користувачів: яка з версій дає найбільше продажів або найбільше підписок на розсилку (або що ви там тестуєте?). Після завершення тесту ви публікуєте на сайті перемогла версію - з найбільш ефективним контентом.

A / B-тестування - це тестування, для якого створюється кілька версій сторінки з окремими адресами. Коли користувачі заходять за оригінальною посиланню, ви перенаправляє їх за різними URL і потім порівнюєте поведінку користувачів, щоб визначити, яка сторінка ефективніша.

Мультиваріантного тестування - тестування, при якому ви використовуєте спеціальні програми для зміни частини вашого сайту на льоту. Ви можете тестувати зміни декількох частин сторінки - наприклад, заголовка, фотографії та кнопки «Додати в корзину» - і програма буде показувати відвідувачам варіації в різних комбінаціях, а потім проаналізує, які поєднання статистично найбільш ефективні. Використовується тільки один URL, а варіації додаються на сторінку динамічно.

***

Так як же все це впливає на те, що бачить пошуковий робот Google на вашому сайті? Чи вплине використання варіацій елементів сторінок на позиції вашого сайту у видачі? Нижче представлені деякі поради про те, як провести ефективне тестування з мінімальним збитком для пошукового рейтингу сайту.

Ніякої маскування. Маскування, або клоакінг (від англ. Cloaking) - демонстрація різного контенту людям і пошуковим роботам. Це суперечить керівництву Google для веб-майстрів незалежно від того, проводите ви тестування чи ні. Переконайтеся, що ви не віддаєте і не збираєтеся віддавати контент в залежності від значення user-agent. Приклад - завжди віддавайте оригінальний контент, коли ви бачите user-agent «Googlebot». Пам'ятайте, що порушення керівництва Google для вебмайстрів може привести до пониження вашого сайту в результатах пошуку або до видалення його з результатів.
Використовуйте rel = "canonical". Якщо ви проводите A / B-тестування з декількома URL, ви можете використовувати атрибут посилання rel = "canonical" для всіх альтернативних посилань, показуючи, що оригінальна посилання краща. Google рекомендує використовувати rel = "canonical" замість тега noindex, оскільки це краще відображає ваші наміри в цій ситуації. Припустимо, ви тестуєте варіанти головної сторінки; ви не хочете, щоб пошуковики ігнорували вашу головну сторінку, ви просто хочете дати їм знати, що всі тестові посилання - дублікати або варіації оригінальної посилання і повинні бути згруповані відповідним чином з канонічної вихідної посиланням. Використання noindex замість rel = "canonical" в такій ситуації може призвести до непередбачуваного ефекту (наприклад, якщо ми виберемо один з варіантів посилання в якості канонічної, то оригінальний адреса сторінки може вилетіти з індексу як дублікат).
Використовуйте переадресацію 302, не 301. Якщо ви проводите A / B-тестування, яке переадресовує користувачів з оригінального адреси на альтернативний URL, використовуйте переадресацію 302 (тимчасово), а не 301 (постійно). Це дасть зрозуміти пошукачам, що переадресація тимчасова (вона триватиме, тільки поки ви проводите експеримент) і що потрібно зберегти в індексі оригінальний адресу, а не замінювати його новим (адресою тестової сторінки). Переадресації на основі JavaScript теж годяться.
Не продовжуйте експеримент довше, ніж це необхідно. Час, необхідний для проведення надійного тестування, може сильно залежати від різних чинників - наприклад, від рівня конверсії або трафіку. Хороший інструмент тестування має дати знати, коли отримано достатньо даних для надійних висновків. Як тільки ви закінчили тестування, вам слід оновити сайт з вибраними варіантами контенту і видалити всі елементи тестування як можна швидше (альтернативні посилання, тестові скрипти і розмітку). Якщо експеримент триває непередбачено довго, Google може вирішити, що це спроба обдурити пошукову машину, і вжити відповідних заходів. Це особливо ймовірно, якщо ви віддаєте один варіант контенту більшої частини відвідувачів.
***

Дотримання цих рекомендацій призведе до того, що тестування ніяк не позначиться на ваших пошукових результатах або позначиться незначно.

Тим не менш, в залежності від типу контенту, який ви тестуєте, може бути взагалі не важливо, якщо Googlebot проіндексує частина ваших варіантів під час тестування. Невеликі зміни, такі як розмір шрифту, колір, розташування кнопок і картинок або текст заклику до дії («Додати в корзину» проти «Купити зараз») - все це може мати дивовижне вплив на користувачів і їх взаємодія зі сторінкою, але майже не вплине або не вплине зовсім на результати пошукової видачі або сниппет сторінки.

До того ж якщо Google перевіряє ваш сайт досить часто, щоб помітити експеримент, він швидше за все досить швидко проіндексує і нову версію після завершення експерименту.
Категорія: Веб | Переглядів: 598 | Додав: droom1366611 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: