Понедельник, 20.05.2024, 21:57
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню
Форма входа
Реклама
Пошук

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Календар
«  Ноябрь 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Реклама интернет ресурсов!

Головна » 2012 » Ноябрь » 24 » Як вивести сайт з під фільтра АГС
15:54
Як вивести сайт з під фільтра АГС
Деякий час тому я вже публікував пост про те, що таке фільтр АГС і чим він може загрожувати веб-майстру. Так, це знову гостьовий пост від «Онлайн Хулігана» і на цей раз мова піде про способи виведення сайту з під горе - фільтра. Як я вже писав, близько 2-ух років тому мої сайти потрапили під нього і головною моєю прикрістю став виліт порталу вебмайстрів, який був моїм першим сайтом і на нього у мене були серйозні перспективи (втім як і зараз).

В однин «прекрасний» ранок я виявив, що в індексі Яндекса знаходиться 17 сторінок. Засмутився, звичайно ж. Як виявилося, пошукова система накладає АГС не тільки на явні сателіти, але й на цілком пристойні СДЛ ресурси, хоч і Sape.

Перше, що я зробив - це написав в саппорт Яндекса про те, що «ви наклали фільтр на хороший ресурс і його необхідно швидко вивести!». Не дивно, що відповідь надійшла стандартна:

«Пошук Яндекса створений і розвивається у відповідності з нашим уявленням про те, яка інформація є цінною для користувача. Тому ми намагаємося виключати або знижувати в результатах пошуку неякісні сайти, створені не для користувачів. Проаналізувавши сторінки Вашого сайту, наші алгоритми прийняли рішення не включати його в пошук. »

Розлютившись чи то на розробників, чи то сам на себе, почав розбиратися, що Яндекс вважає якісним і за що може бути накладений цей самий АГС-17 або АГС-30. Виявилося, що хлопці вирішили обмежити індексацію сайтів, які грішать:

• Великою кількістю дублів сторінок (а я якраз прагнув збільшити число сторінок з архівів, міток і часто публікував статті тільки для факту розміщення в них продажних посилань);
• Сильно переоптимізовані для пошукових систем, з метою привернути трафік на сторінку по певному запиту;
• Сайти, активно продащі посилання в таких біржах як Sape, Linkfeed або XAP.

Саме всі ці фактори точно підходили під «аморальний» вигляд мого ресурсу - я намагався заробити з нього якомога більше, що перетворювало перспективний портал в справжній «смітник для посилань».

Перше, що я зробив - це повністю переписав всі неякісні статті на сайті: зробив їх більш грамотними, повними і збільшив обсяг тексту з 500-1000 символів до кількох тисяч. Дивно, але це вплинуло на число коментарів на записи, що відповідно зробило ресурс більш людяним. Виявляється, що СДЛ - це не тільки унікальний дизайн і відвідуваність в декілька сотень чоловік, але і якісні авторські тексти! Для мене тоді це було відкриттям, що пошукові системи вміють це визначати.

Другим важливим кроком стало формування файлу robots.txt, який відповідає за правильність індексації сторінок пошуковими роботами. Необхідно виключити не тільки дублі сторінок, але і всі не ключові розділи: контакти, сторінка «Про нас» та багато-багато інших (вміст файлу зріс в декілька разів).

Останнім кроком, на який я пішов «зі скрипом у душі», стала установка форуму і декількох інших соціальних розділів, які не обіцяли мені великого пошукового трафіку, але могли бути корисні для користувачів (простіше кажучи, ресурс повинен бути для людей, а не для пошукових систем).

Тільки після цього я зважився на другий лист в технічну підтримку Яндекса, в листі в яку розповів про всі мої дії і зізнався, що всі продажні посилання давно зняті, а сторінки значно перероблені (все таки в саппорт Яндекса сидять не дурні!). Як не дивно, але вже через кілька днів отримав приємну відповідь:

«Зараз з Вашим сайтом все гаразд, не переживайте. Найближчим часом він має розпочати індексуватися. Швидше за все, це відбудеться протягом двох тижнів. »

Дивно, але вже через кілька апдейтів видачі, сайт майже повністю повернувся в індекс Яндекса і пошуковий трафік поступово почав додаватися. В даний час він обігнав статистику переходів з Google і трафік поступово зростає, що не може не радувати.

Звичайно ж, я став більш уважно ставитися до процесу створення сайтів і їх наповненню: статті стали більш «людяними», кількість продажних посилань зменшилася до мінімуму і ресурс перетворився на повноцінний СДЛ (як виявилося, з Яндексом можна знайти спільну мову). Саме тоді я почав роботу над своєю візиткою для реклами створення сайтів в Смоленську і врахував всі нові вимоги Яндекса до сайтів:

1. Якісний контент;
2. Відсутність пошукового спаму в статтях;
3. Правильно сформований файл robots.txt для заборони на індексацію зайвих сторінок (цей пункт я вважаю найголовнішим);
4. Максимальна увага до зовнішнього вигляду сайту.

Очевидно, але більша частина порад «сеошників» про зміну ЧПУ, ієрархії сторінок або зміни шаблону не допомагають. Точно так само як і закупівля трастових посилань на сторінки сайту. Яндекс в першу чергу звертає увагу на якість сторінок на сайті і якщо вони сформовані тільки для продажу посилань або залучення трафіку, то такому сайту не місце в індексі. Мені здається, що це вірно!

Все що необхідно для виведення з під АГС - це повністю передати ресурс в кращу сторону.

Набивши власних «SEO шишок», вже через місяць я зміг вивести з під АГС ще кілька ресурсів (особистий блог, сайт про мобільні, автопортал), які розвиваю досі. Разом з тим ще кілька ресурсів не вийшло врятувати і я їх переніс на інші домени і почав розвивати заново, але вже з розумом. Як виявилося, з АГС боротися можна, але досить складно, тому як Яндекс досить точно навчився визначати неякісні ресурси і через кілька місяців накладає на нього свої санкції.

Удачі вам зі своїми ресурсами і ніколи не стикалися з АГС!
Категорія: Веб | Переглядів: 518 | Додав: droom1366611 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: