Понедельник, 20.05.2024, 21:05
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню
Форма входа
Реклама
Пошук

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Календар
«  Октябрь 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Реклама интернет ресурсов!

Головна » 2012 » Октябрь » 25 » 32 чесні способи створити вхідні посилання на сайт для підвищення його відвідуваності
18:19
32 чесні способи створити вхідні посилання на сайт для підвищення його відвідуваності
Немає сумнівів у тому, що створення зовнішніх посилань на ваш сайт - це важка праця. Існує багато не зовсім чесних або зовсім не чесних способів вирішення цієї проблеми. Багато власників сайтів наповнюють спамом коментарі в різних блогах, щоб отримати зворотні посилання. Ці зусилля не є ні необхідними, ні ефективними для пошукової оптимізації. Але, можливо, це просто останній з доступних варіантів.

Створення посилань не повинно бути настільки важким, як це представляється для більшості людей. Думайте про цей процес, як про використання соціальних мереж - якщо ви створюєте хороший контент, то ви змусите інших користувачів ділитися ним. Тому, розмова буде йти саме про легальні і досить прості способи створення вхідних посилань.

Примусьте ваш блог працювати

1. Постійно підтримуйте блог. Послідовне створення гарного контенту блогу змусить читачів ділитися ссилкмі на нього з іншими людьми. Це один з випробуваних і найнадійніших способів природного створення вхідних посилань.

2. Встановіть канал RSS в свій блог. Це спростить для ваших читачів відстеження новин в блозі, а потім забезпечить зворотні посилання на ваш сайт.

3. У своєму блозі використовуйте посилання на інші блоги. Блог задуманий як соціальний інструмент. Чим більше ви посилаєтеся на інші джерела, тим більше існує ймовірність, що інші блогери відповідатимуть вам тим же.

4. Публікуйте гостьові пости в блозі. Це дозволить отримати вхідні посилання від автора.

5. Створіть тематичні списки ресурсів. Тематичний список ресурсів є і великий приманкою для посилань, і корисним інструментом для тих користувачів, які шукають певний контент.

6. Спробуйте писати актуально. Якщо ви перший блогер, який прокоментував новину, ваша запис буде підніматися на вершини пошукової видачі завдяки своїй актуальності та особливостям алгоритму Google. Крім того, інші будуть посилатися на ваш контент в своїх власних обговореннях новин.

Створюйте контент крім блогу

7. Публікуйте кейси про найцікавіші клієнтах. Якщо ви дозволяєте вашим клієнтам добре виглядати в ваших кейсах, вони будуть посилатися на ваш сайт.

8. Організуйте регулярні дослідження. Обіцяйте поділитися даними з іншими. Якщо ви зібрали дані та провели їх аналіз, після чого дали деяким авторитетним сайтам доступ до цих результатів, вони стануть джерелами посилань для вашого сайту, будуть сприяти його просуванню.

9. Напишіть огляд книги. Якщо ви опублікуєте всеосяжний огляд контенту іншого автора - блогу або книги, існує хороший шанс, що цей автор опублікує посилання на ваш огляд.

10. Проводьте безкоштовні вебінари та зберігайте їх відео-або аудіозаписи на сайті. Якщо ваші вебінари інформативні, відвідувачі будуть поширювати посилання на них.

11. Створюйте безкоштовні додатки. Користувачі будуть охоче поширювати посилання на них, якщо вони будуть зручними й корисними.

12. Створюйте шаблони. Шаблони роблять роботу людей простіше. Дизайнер, наприклад, може створити бібліотеку завантажуються шаблонів візиток, які зможуть використовувати інші люди. Такого роду контент - відмінний приклад змісту, до якого регулярно повертаються, додають в обране і який приносить велику кількість вхідних посилань.

Згадайте про своїх дизайнерських здібностях

13. Створюйте інфографіку. Люди дуже люблять ділитися інфографікою. Поділіться своєю інфографікою з тими сайтами, які ви використовуєте в якості джерел даних, і зробіть доступним код для використання (вставки) інфографіки.

14. Створюйте інші форми візуального контенту. Пам'ятайте, що візуалізація контенту, графіки та діаграми, карикатури і різні ілюстрації надзвичайно популярні, бо вони роблять інформацію більш наочною. Їх створення вимагає невеликих витрат часу і грошей. Якщо ви створили щось примітне, інші, ймовірно, скористаються можливістю позбавити себе від клопоту зі створення власного візуального контенту та будуть посилатися на ваш сайт.

15. Створіть презентацію. Наріжте одну з ваших інфографіка на шматки, або переробіть один з ваших останніх доповідей. Ви можете розмістити презентацію в блозі, на вашому сайті, або навіть в сервісі презентацій SlideShare, для створення більшого числа вхідних посилань.

16. Створюйте меми. Навіть ваші навички в роботі з Microsoft Paint допоможуть вам створювати посилання. Меми, як відомо, відмінно підходять для розповсюдження і просування - використовуйте соціальні мережі для того, щоб поширити їх ще ширше.

17. Говорячи про мемах, придумуйте щось смішне! Смішні речі поширюються, як лісова пожежа. Згадайте смішні жарти у вашій галузі, скористайтеся гумористичними розповідями для створення яскравого контенту.

Використовуйте ваші навички в PR

18. Напишіть прес-реліз про цікаві події у вашій компанії. Розмістіть його на Вашому сайті і потурбуйтеся про його попаданні в одну з великих новинних стрічок, щоб домогтися більшого охоплення.

19. Публікуйте спільні прес-релізи, коли ваша новина припускає участь іншій компанії. Це допоможе вам досягти тисяч інших користувачів, пов'язаних з сайтами, згаданими в прес-релізі.

20. Займіться піаром, коли у вас є важливі новини або великі обсяги відмінного контенту. Зверніться до журналістів, які допоможуть висвітлити історію вашої компанії, розповісти про її цінності. Створіть спеціальну сторінку на сайті, де буде зібрана інформація про історію, і дайте журналістам посилання на неї.

21. Давайте інтерв'ю. Не забудьте попросити журналістів включити згадка про вашу компанію в будь-які матеріали, що стосуються вашого бізнесу, що буде сприяти природному створенню вхідних посилань.

22. Створюйте статті op-ed (що містять персональне думку з певного питання, відмінну від думки редакції). Інтернет-версії великих газетних і журнальних публікацій - надзвичайно цінне джерело вхідних посилань.

Встановлюйте партнерські взаємини

23. Співпрацюйте з компаніями з інших галузей. Це звичайна практика для корпоративних партнерів - обмінюватися один з одним кращим контентом, оскільки вони зацікавлені в успіху один одного.

24. Просіть залишати відгуки. Ви можете попросити своїх клієнтів, що використовують ваші продукти, галузевих експертів і аналітиків скласти відгук, наприклад, про вашу нової продукції або послуги. Ви не тільки будете отримувати вхідні посилання, ви також отримаєте зворотний зв'язок і зміцните ваші відносини з тими, у кого попросили написати відгуки.

25. Подружитеся з іншими веб-майстрами в реальному житті. Зміцнення ваших відносин з іншими веб-майстрами відкриє вам двері для створення відповідних вхідних посилань, які, найімовірніше, не виявляться мертвими.

26. Шукайте і моніторьте згадки про ваш бренд. Зв'яжіться з веб-майстрами з питання перетворення цих згадок у вхідні посилання, але тільки тоді, коли це виправдано, - наприклад, коли вони посилаються на дані ваших досліджень.

Використовуйте соціальні інструменти

27. Додайте кнопки ретвіти, відміток «Мені подобається». Значною частиною вхідних посилань є поширення вашого контенту в соціальних мережах. У тому числі лінки, що генеруються таким чином, потраплять до користувачів, які активні в соціальних мережах і які діляться контентом набагато частіше інших. Це забезпечить вашому сайту велику видимість в пошукових системах і стрічках новин соціальних мереж і, отже, більше можливостей для створення вхідних посилань.

28. Встановіть інші кнопки та віджети соціального обміну. Також використовуйте кнопки і віджети для розповсюдження контента в інших соціальних сервісах. Додайте їх поряд з маркетинговими матеріалами, тематичними дослідженнями, доповідями і електронними книгами.

Будьте добровольцем

29. Спонсори або виступаючі на заході. Заходи зазвичай надають доповідачам і спонсорам можливість просування на їх сайті. Ви також можете домовитися про створення вхідних посилань на ваших умовах, щоб переконатися, що ваш час і ресурси приносять корисні вхідні посилання.

30. Беріть участь в дослідженнях в якості респондента. Ми завжди шукаємо клієнтів, які готові стати об'єктом соціологічного дослідження. Стати волонтером та витратьте свій час для участі у великих дослідженнях. Ви зможете отримати зворотній посилання з результатів дослідження, як тільки вони будуть опубліковані.

31. Допоможіть іншим веб-майстрам виправити помилки на їх сайтах. Тут допоможе знайомство з іншими веб-майстрами, про який ми вже згадували. Ці зв'язки можуть придатися. Якщо ви знайшли непрацюючі посилання на сайтах інших розробників, повідомте їм про них, надайте їм частину власного контенту, який може стати підходящою заміною для непрацюючих посилань.

32. Подаруйте безкоштовні пробні версії та огляди вашого продукту. Коли люди отримають ваш продукт першими і відчують, що ви вважаєте їх VIP-клієнтами, їм захочеться поділитися цим з іншими і написати відгук з посиланнями на ваш сайт.
Категорія: Веб | Переглядів: 529 | Додав: droom1366611 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: